Stopp

Skolan gick snabbt. På hemkunskapen gjorde vi soppa och skulle baka något bröd. Och eftersom jag inte kan äta starka saker så bakade jag. Så resten i min grupp gjorde soppan.
Efter den lektionen så hade vi SO. Men jag gjorde inte så mycket, kan bero på att jag är så förbannat trött. Orkar knappt hålla upp mina ögon. Men iallafall, efter SO´n så hade vi engelska. Och där satt bara jag, Jessica och Angelica ute och pratade. Sen hade vi bara livskunskap. Och då lyssnade vi på några saker vi gjorde förra veckan. Sen var det slut. Snabb dag. Vilket är skönt på en måndag. Den dagen då jag är som mest seg på hela veckan. Usch!
Nu ska jag lägga in lite bilder från min kamera. Har inte tagit så många bilder på länge. Har inte med mig kameran någonstans heller. Ska bli bättre med det också! :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0