Stronger

Hej hopp!
Sitter hemma vid mitt skrivbord och ska strax göra lunch. Jag är hemma. Japp. Jag var i skolan tills Matten. Då hände det lite saker. Så jag fick gå hem, utan att få skolk. När jag kom hem fick jag prata ut med min bror. Tårarna sprutade åt alla håll. Sen gick jag och tvätta av mitt smink som hade runnit.
Isabelle kommer hem till mig när hon har slutat. Tror att jag inte kan träna ikväll. Har ingen aning. Känner mig inte pigg till det alltså. Sov inte mycket inatt för Mathias höll mig vaken. Fast det var ju inte hans fel. :) Så kanske lägger mig och sover ett tag innan Bella kommer hit. Och jag vet att hon kan få mig på bra humör. Med tanke på igår! Hon sparkade en kille som gick i fel ingång på coop. Och det skratta vi åt enda tills hon gick hem. Haha!
Nej, ska laga mat nu. Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0