Tack

Jag vill bara säga tack till en männsika som är värd så himla mycket.
Den här männsikan har en av dem största platserna i mitt hjärta. Även om vi inte har känt varandra länge alls. Så har du hjälpt mig igenom så mycket. Du har visat vägen fram. Du fick mig att sluta gråta inatt och börja tänka på annat. Du somnade efter mig så att jag inte skulle ligga vaken och gråta. Du har hjälpt mig igenom problemen som jag har haft med maten. Du tog ur mina flätor igår och kramade om mig medans jag låg inrullad i täcket och bad till gud att få slut på allt. Du fick mig att skratta även om allt var trasigt. Du kämpar för att få ett leénde på mina läppar. Du tar hand om mig när jag inte klarar det själv. Du säger åt mig när jag går över gränsen. Du följer med mig när jag drar runt dig över hela Sverige. Du orkar med mig när jag knappt själv står ut. Du får mig alltid att må bra, även om jag ligger på botten.

Människan som jag kallar "du" i denna text heter egentligen Isabelle Johansson. Jag älskar dig min bästevän. Du är som en syster för mig.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

men hjärtat , vad söt du är! <3

2009-01-05 @ 18:09:56
URL: http://bbarabella.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0