Torsdag!

Jag vaknade upp sju imorse. Utan väckning av mamma och utan väckar klockan. Även om jag somnade runt fyra inatt, helt sjukt att jag kom upp. Var i skolan fem i när vi började tio över. Böjar terminen bra!
Sen fick jag reda på vilken mattegrupp jag ska vara i. Och den är heeeelt sjuk, men askul! Där kommer terminens roligaste timmar spenderas iallafall! Sen var det inte så mycket mer. Hade håltimme sista timmen också. Men annars då, hade träning. Det gick jättesegt. Så.. hoppas det går över tills matchen på lördag! Hih. Efter så stannade jag och Bella. Så skjuter en kille i herrjuniorerna en boll ashårt i ögat på mig. Kan fortfarande inte blunda utan att det kommer tårar. Hela skiten är röd också. Det kommer liksom tårar automatiskt, sjukt.. :s

Aja, jag har iallafall duschat för ett tag sen. Sitter i min rosa tröja och myser vid skrivbordet. Där jag nästan aldrig sitter längre. Jag har övertygat mamma att jag ska byta mina egna sänglackan nu. Så, vi får se hur det går.. Önska mig lycka till!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0