Bästavän

1. Vad heter hon? Isabelle
2. Hur gammal är hon? 15 år
3. När träffades ni sist? Idag
4. Vad har hon för hårfärg? Mörkbrun
5. Brukar hon färga håret? Nu var det ett tag sen, men ganska ofta
6. Vilka färger har hon haft? Många
7.Vad har hon för parfym? När hon inte lånar av mig, så använder hon sin björn borg
8. Är hon galen? Bara med mig!
9. Vad är erat bästa minne? Varje dag med henne är bäst
10. Har ni många minnen ihop? Åh herregud ja.
11. Vart bor hon? Hemma hos mig eller granne med mig
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej inte än, men i sommar i hope
13. Är du avundsjuk på henne? Jag är avundsjuk på henne otroliga utstrålning
14. Vad heter hennes syskon? Angelica, Oliwer, Alexander och Filippa
15. När träffades ni första gången? 21 Septermber 2007
16. Hur träffades ni? Båda var vilse på en idrottsdag
17. Vad går hon i för sporter? Hon har precis köpt gymkort
18. Vad kan hon göra på helgerna? Busa med mig
19. Göra efter skolan? Hon tränar, pluggar, umgås
21. Har ni pussats? Jadå
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ohyes!
23. Har hon fräknar? Haha nej kanske lite på sommaren, men inget man tänker på.
24. Har ni kollat på film någon gång? Jaja, de är klart.
25. Har ni bråkat någon gång? Nej
26. Har ni sovit i samma säng? Yes
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Händer för ofta
28. Har du sett henne gråta? Mm tyvärr..
29. Vad gjorde du då? Trösta henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Åh herregud ja
31. Har hon sett dig gråta? Flera gånger
32. Vad ska ni göra i sommar? Den här sommaren ska vi göra till en oförglömlig!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha om vi har!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Antagligen dö själv, eftersom denna människa har andra halvan av mitt hjärta. Ingen kommer någonsin förstå hur mycket hon betyder för mig. Det är hon som får mig på bra humör. Det är vi som gör de mest sjukaste sakerna tillsammans. Alla minnen, alla skratt, alla tårar och allt vi delar kommer finnas kvar inom oss tills den dagen vi dör. Hand i hand <3
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? De tror jag absolut
37. Älskar du henne?  Om jag gör.
38. Vad är det bästa med henne? Vänd på frågan istället.. Detta blir svårt och svara på.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Att hon insåg hur bra hon är, att hon inte är osäker och får dåligt självförtroende. Hon ska vara jävligt stolt över sig själv.
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Klart!
41. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Om hon vill så


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0