D.A.N.C.E

Hej snyggingar.
Ligger i sängen och ska snart sova, eller iallafall kolla på tv. Ska försöka sova tidigt faktiskt, för en gångs skull.. Imorgon är det en lång dag! Ska träffa bästis.
Idag har jag iallafall varit i skolan, som var jätteseg. Men med bland annat Natalie, Angelica och Martins humor så gick dagen lite snabbare. Isabelle kom till min biologi, så jag gick tidigare. Sen när vi kom till centrum gick hon hem, och jag hem till mig. Gjorde mat och åt, sen la jag mig i sängen. Höll på och somna flera gånger, men tillslut ringde Daniel mig och bad mig komma och möta honom. Och det gjorde jag, så var med han, Jocke och Rasmus. Och sen gick jag och mötte Isabelle vid bussen. Vi satt ute och gungade, pratade. Jag pratade om miljö och Isabelle trodde att jag inte visste ett piss om det, men joho du! Sen gick jag hem, satt vid Jimmies data men pratade med Bella i telefon. Hon bad mig komma hem till henne, så jag gick dit. Där gjorde jag två volter från hennes säng och fick en jävla huvud+ryggvärk på köpet. Men det har gått över nu, som tur är!

Kommentarer
Postat av: rrrenate

har uppdaterat nu, blev ett tråkigt inlägg men whatever (a)

2009-03-12 @ 01:02:47
URL: http://renatesvart.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0