Du vet vad jag känner..

Halloj!
Jag kom nyss hem. Hem till mig. Hem till min säng. Som jag ska sova i strax. Ingen är hemma. Ringde mamma och frågade om ingen är hemma här längre. Nej, det är det inte.. Men ska inte klaga antar jag.
Bloggade knappt igår, sorry. Men jag var uppe i tomtberga och kollade på min match. Det blev 2-1 till Bajen. Fuck. Vi spelade ganska bra, men vi kan bättre. Men det var bra tjejer :) Sen stannade jag ett tag innan jag gick och hem till Bella. Där jag sov. Vi tog 21.57 tåget till Tumba igår, och åt på donken. Sen åkte vi hem igen. Wehu. Vi var bara hemma hos henne igår och flummade som fan. Sen somnade vi väl vid halv fyra, fyra. Vaknade upp imorse. Drog till storängen där det var match, vi kollade knappt.
Har knappt sovit denna helg, och har blivit mer sjuk.. Måste ta det lugnt. Om det blir skolan imorgon eller får jag se imorgonbitti. Nu ska jag äta. Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0