..?

Funderar på att typ radera halva bloggen, eller göra en ny. Ge mig tips på namn. Massvis!

Kommentarer
Postat av: Jim

Men lägg ner, du ska inte göra någon ny blogg, och du ska inte radera något! tänk så mycket minnen man kan läsa? Nejnejnej säger jag bara! fy hjärtat..

2009-03-16 @ 17:02:36
Postat av: linnea

nej ha kvar den som den är . om något år så är det kul att läsa vad du skrivit och så.

2009-03-16 @ 18:05:18
URL: http://linneakrantz.blogg.se/
Postat av: Sofie 16 år

Radera INGET ur bloggen, för det är ju en massa minnen! Gör isf en ny blogg istället och ha kvar denna, radera inget, dte kmr du ångra dig! =)

2009-03-16 @ 18:30:27



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0