Fuck!

Ligger i sängen, ska snart till vårdcentralen. Vaknade upp imorse med uppsvullen hals/käke. Mammi och pappi tror att det möjligtvis kan vara körtelfeber, kan förklara senare. Ont gör det iallafall. Hörs kanske sen, vem vet?

Update 08.47: Fick en tid 11.20 på vårdscentralen. Skit kul verkligen, härlig väntan sådär. Går nog och lägger mig igen..
Update 09.26: Kan inte sova, kan inte koppla bort smärtan i både halsen och hjärtat, kan inte svälja. Kan ingenting.. Någon som har lust och känna lite sympati eller något? I need you so much closer. Helvetes jävla kuk anus. Var detta tvungen och komma nu? När jag behöver mat som mest, men inte kan svälja? Jag är död. Lite mer. Nu åker täcket över huvudet så ska jag tycka lite mer synd om mig, sen plåga någon stackare. Vad är kärlek? Någon som kan definiera det ordet?

Kommentarer
Postat av: larsson

du är utmanad!

kolla in min blogg <4

2009-03-05 @ 19:13:59
URL: http://eemmasliv.blogg.se/
Postat av: emma l

du är utmanad!

kolla in min blogg!<3

2009-03-05 @ 19:14:38
URL: http://eemmasliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0