Något helt meningslöst.



Jag är sämst på att uppdatera, jag vet knappt vad jag ska skriva om. Har typ minst 10 texter om ingenting i utkast. Kanske ska publicera de, men vet inte. Skulle kunna bara bomba er med massor av bilder. Men vad har det för mening? Det är för mycket tankar som snurrar runt i huvudet just nu. Och så har det hållt på för länge nu. Den enda gången jag känner mig trygg är i hans närhet. Men hur ofta är det..? Bella är och kommer alltid vara en solståle. Jim går det knappt och få tag på längre, känns värdelöst. Kan inte förklara mig för Jimmie längre. Även om han är den som förstår mig mest, min egna bror. Jag sover inte längre, somnade i duschen idag. När jag duschade, vaknade av att någon knackade på badrumsdörren. Herregud, jag kunde ha dött. Vad säger man? - Tack mamma. Funderar på att ta en paus från allt tänkande nu, men hur lätt är det? Ge mig arsenik eller något. Är iallafall stolt över mig själv att jag hann klar med so´n som jag inte hade räknat med. Hoppas att jag kan behålla mitt betyg nu. Håller tummarna, verkligen! Nu ska jag kolla på gamla bilder, minnas och njuta. Sen drömma mig bort lite. Efter det tillbaka till verkligheten. Det känns bra att jag kan koppla av vissa stunder.

Kommentarer
Postat av: Sofie 16 år

Din blogg är verkligen skiitabra och du är riktigt duktig på att skriva! =)

2009-03-10 @ 21:55:48
Postat av: Lina

Sofie: Tack sötnos, blir så glad :)

2009-03-10 @ 21:58:52
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: I

sv: haha nej jag lovar dig bästis , aldrig mer! (a)<3

2009-03-10 @ 23:18:42
URL: http://bbarabella.blogg.se/
Postat av: Jim

Du kan nå mig precis när du vill Lina, vi bor 5 meter ifrån varandra, jag vet att jag har varit frånvarande men det har att göra med den där anmälningen jag berättade om förut.. snart över. I love you, det vet du.

2009-03-11 @ 07:17:25
Postat av: Lina

Jim: Jag vet, och jag saknar dig. Jag älskar dig över hela mitt hjärta bebo <3

2009-03-11 @ 14:51:41
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0