That's what I love about you

Jag är alldeles för kär för att hinna med annat.

Inatt somnade jag klockan fyra, satt uppe och pluggade. Imorse vaknade jag 8.20 av Angelica väckte mig, vi började 8.10. Upp till skolan direkt. Osminkad och håret i en enda stor boll mitt på huvudet så klarade jag skoldagen bra. Fast struntade i första och sista lektionen. Nu har jag bara legat i sängen och vilat. Ska inte träna ikväll, men ska dit upp iallafall. Nu ska jag gå in duschen. Im dead..
Update 17.30: Glömde säga att dagens roligaste sak var på biologin. Jag och Angelica skrattade hur länge som helst! Fan så kul. Jag älskar våran humor. Varje gång jag är ledsen, ska jag tänka på detta.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0