Myself

Jag är fjorton. Fyller femton i vinter. Värdelös ålder. Fjorton suger. Ingenting händer, men ändå händer det för mycket. Allt och inget. Jag är inte kär. Men jag känner fortfarande kärlek. Jag är inte deprimerad. Men jag är inte lycklig varje dag. Jag är ute efter ett förhållande, men jag letar inte. Jag springer ifrån allting. Jag fortsätter springa när jag har tappat andan. Jag är envis. Jag ska nå dem mål jag har satt upp i mitt liv. Om du frågar mig var kärlek är, så får du inget svar. Jag kommer aldrig kunna definiera det ordet. Eller känslan. Kalla det var du nu vill. Jag ramlade in i din dröm, och röjde runt bland dina sinnen. Du lekte med mina känslor, och jag med din kropp. Jag är komplicerad. Ni som förstår sig på mig, grattis till er. Jag har inte gjort det än. Jag kommer aldrig lära känna mig själv. Men det är nog därför livet är spännande. Jag vet inte vem jag är. Jag sätter livet på prov. Jag gillar utmaningar. Jag utmanar ödet. Jag har varit i en fas där jag tvivlat oerhört mycket på mig själv... Men nu har det vänt. Allt är sagt och gjort, jag ångrar mig inte ett skit. Jag förlorade en del, men jag vann en större.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det där var jvligt bra skrivet, har du skrivit det själv? :)

/tjej från örebro



du finns med på google, det var därför jag hittade hit :D

2009-03-15 @ 11:02:58
Postat av: Lina

Anynom: Åh tack! :)

2009-03-15 @ 14:17:26
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0