Brist på annat

Vad står det i ditt senaste sms?: Gör så gumman
Vem var det ifrån?: Isabelle
Har du pussat nummer 7 på din msn lista?: Haha nej
Vem ringde dig senast?: Jimmie


Är du singel?: Ja
Gillar du någon?: Ja
Vem vad du tillsammas med senast?: Pontus
Hur länge höll det?: Typ en månad
Vem är du tillsammas med nu?: Ingen 
 Har du blivit dumpat nångång?: Aa
Har du dumpat någon?: Aa


Villken skolan går du i?: Tomtberga
Vilka går du med i skolan?: Umgås med typ alla
Vem sitter du med ofta i skolan?: Olika
Vilket ämne gillar du mest?: Biologi är typ kul :$
Vilket ämne hatar du mest?: Matte
Vem är din favorit lärare?: Ääääh, vet inte

Kommentarer
Postat av: Fabbeh

"Vilket ämne gillar du mest?: Biologi är typ kul :$

Vilket ämne hatar du mest?: Matte"



för mig är de helt tvärtom x'D



hatar biologi :O

matte är jag bra på så de e kul :D

<3

2009-03-06 @ 20:15:36
URL: http://nejdetharjaginte.se
Postat av: Lina

Fabbeh: Jag suger typ på matte, därför är det så tråkigt.. ;( Du kan typ lära mig lite? (a)<3

2009-03-06 @ 20:17:53
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0