you fucked up my life

Det är farligt och vara sjuk, man tänker för mycket på fel saker..

Kvällen blir lugnt, jag ska färga håret sen kolla på en film sen sova tror jag. Måste sova för att inte känna mig ensam. Men vaknar minst två gånger varje natt och letar efter din hand. Men inser lika snabbt att jag är ensam och somnar om. Denna feber gör mig trött. Sov 12,5 timme inatt. Och är fortfarande trött. Och nu? - Jag ska lägga mig i soffan med två täcken och sova lite. Min säng är inte bekväm längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer få hålla i hans hand varje natt och dag snart lina älskling

2009-03-06 @ 19:40:16
Postat av: L

Anonym: Jag drar inga slutsatser, nej.

2009-03-06 @ 19:58:03
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag förstår att du inte gör det, men det kommer att lösa sig på något vis

du är stark okej?

2009-03-06 @ 20:13:58
Postat av: Lina

Anonym: Ja, det kommer säkert lösa sig på något vänster. Men klart jag är rädd, jag oroar mig just nu. Folk peppar mig. Det är jag jätte glad för. Verkligen! Men ändå känns det som jag kämpar förgäves ibland. Eller, jag vet inte..

2009-03-06 @ 20:19:40
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0